the3hearts

Alla inlägg under februari 2013

Av oss <3 - 26 februari 2013 19:34

hej sorry för dålig uppdatering av mej!! 

men ja, som ni kanske inte vet så red jag ju Audur min favorit, den bästa!!!

vi galopperade och han som har gunghäst galopp är ju jätte rolig i galopp.

men innan dess så var jag i skolan den startade igår efter sportlovet.


men idag har jag varit i skolan och sen med vilma. vi var hos min mormor

och ja där pratade vi lite hemligheter. haha hon har varit i Italien så vi hade några hemligheter att berätta. imorgon ska jag va med vilma hon ska följa med till frisören när jag ska klippa mej. så, så ser dagen ut imorgon och så såg dagen ut idag. ses!!!  //tindra  

Av oss <3 - 25 februari 2013 16:28

hejsan, nu blev det skola igen.. det var väl okeej.

men jah. idag spelade vi fotboll på rasten, haha på rasten så var jag, tindra och alice ett lag, vi gjorde måål hela tiden, nästa rasten spelade vi med lite fler personer så det blev svårare att få bollen men jaja!

idag fick tindra sin alla-hjärtans-dag-present, lite sent men, men!   


hejdårå! // sissel   

Av oss <3 - 21 februari 2013 20:54

Hallojj alla fina läsare och tack till underbara Sisseloch Tindra!!!Vet inte riktigt vad jag ska skriva om men jag kända att jag ville göra ett inlägg och sorry Sissel och Tindra om jag inte får göra detta inlägget för er men i alla fall!!!Idag kom jag hem från Italien, vi har åkt skidor och de två sista dagarna kom Vilma och hennes familj och bodde på samma hotell!!!SAKER JAG SAKNADE I ITALIEN:1: SISSEL OCH TINDRA2:min hund3:WIFI4:Vet ifaan5:Annat som jag inte har kommit på6:OSVHA DET BÄST FLODHÄSTVisste ni att flodhästen är släkt med grisen och INTE med hästen så igentligen borde flodhäst heta flodgris!!!!!! :-)

Av oss <3 - 19 februari 2013 22:57

TINDRA:

Hej jag heter Tindra och jag är 10 år som ni kanske vet. I MINA inlägg kommer det vara ganska mycket smailysar för jag älskar ju   haha ja ni fattar.

min idol är TAYLOR SWIFT!!!! jag fyller år den 17 augusti alltså på sommaren. jag älskar att rida, jag jag älskar hästar!! jag rider på Hesthaga och min favorit häst heter Audur. jag älskar att spela sims och vardagliga filmer med lite komedi. jag har en katt som heter Daisy, en hamster som heter hallon och en typ "sköt hund" som heter Lycka.jag har en bror och två systrar. Mina favorit

 bloggar (kända bloggar) är Nellieberntsson.se och misslisibell.se och nelliesyrra.devote.se    

jag har ju lite egana saker så här är det:


instagram: vilmastvilling

videofy: tindra

youtube: tindra30

min egna blogg: www.tindraslife.bloggplatsen.se

kik: tindra29

Bild på mig:

 


det var allt o mej. ps alla videor på youtube har raderats men kommer nya ds



SISSEL:

hej jag heter då sissel och är 10 år, jag ÄLSKAR One Direction, William Spetz och Rihanna. Jag har en liten hund som heter Chili och en liten häst som heter Venus  

Fyller¨år den 4 augusti alltså på sommaren. jag älskar att spela piano och i mitt rockband, men fotboll är också kul. självklart älskar jag ju att va med Tindra o Alva mest!


Min blogg: www.sissels.bloggplatsen.se

videofyme: Sissel Brandt

instagram: siiiissel

youtube: Sissel Brandt

kik: Sissela02


Bild på mig:

 


pusshej!



ALVA:

Hej, jag heter Alva och jag fyller år den 24 juli alltså på sommaren som de andra tjejerna. jag ÄLSKAR william spetz. jag gillar att spela tennis och att dansa. på min fritid dansar jag och spelar tennis. jag älskar att vara med vänner och familj.

jag har en hund som heter Kompis. jag har två bröder.


min blogg: www.alvabest.bloggplatsen.se


Detta har tindra och sissel skrivit för alva var i italien så det blev rätt så kort för vi kom inte på så mycket så alva skriver lite mer sen   

Bild på mig:

 


puss hej

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej vi är 3 tjejer på 10 år som driver denna bloggen. här kommer ni få se om våra liv i text, bilder & videos om inte på våra videofy och egna bloggar. hoppas ni gillar bloggen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards